recon
Administrator
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Wto 15:19, 10 Paź 2006 Temat postu: Regulamin Forum KGF - KLATKA |
|
|
REGULAMIN FORUM
I. Wstęp
1. Forum ma charakter niekomercyjny, korzystanie z niego jest darmowe.
2. Spotykamy się w celu wymiany doświadczeń oraz udostępniania i wymiany własnej twórczości z dziedziny filmowej w miłej i przyjaznej atmosferze.
II. Część ogólna
1. Na forum niedopuszczalne jest :
a. Publikowanie treści niezgodnych z obowiązującym w Polsce prawem oraz podstawowymi zasadami etyczno-moralnymi (np. propagujących pornografię, alkoholizm, narkomanię, lub inne patologie życia społecznego oraz umieszczanie treści powszechnie uznanych za wulgarne),
b. Zamieszczanie odnośników do zewnętrznych stron - o ile aktualny tok dyskusji na to nie zezwala. Szczególnie niedopuszczalne jest tworzenie nowego tematu nie mającego związku z daną dziedziną. Naruszenie tego podpunktu może skutkować w najlepszym razie ostrzeżeniem lub tez usunięciem konta.
c. Obrażanie innych uczestników oraz prowokowanie sytuacji konfliktowych.
d. Zaśmiecanie forum niezwiązanymi z tematem materiałami.
e. Spamowanie, propagacja tzw. "łańcuszków", rozpowszechnianie każdej treści noszącej znamiona komercyjności, mającej zachęcić do zakupu usługi bądź produktu określonej i jednocześnie nie mającego wyraźnego, bezpośredniego związku z dyskusją prowadzoną w danym temacie.
f. zamieszczanie zewnętrznych plików graficznych (zdjęcia) o zbyt dużych wymiarach, powodujących nieprawidłowy wygląd forum.
g. przy wypełnianiu formularza "Casting internetowy" zabrania się jakichkolwiek zmian. Wysyłanie ankiet z odpowiedzią lub odpowiedziami nie mającymi związku z pytaniami w niej zawartych, zmienioną treścią oraz traktowanie ankiety jako żart spowodują usunięcie konta.
2. Całą odpowiedzialność za publikowane treści ponosi tylko i wyłącznie ich autor, a tematy niezgodne z powyższymi ustaleniami będą usuwane z forum.
3. Przed wysłaniem tekstu przeczytaj uważnie, sprawdź, czy jest zgodny z ustaleniami regulaminowymi, czy nie zawiera błędów, czy wnosi coś do dyskusji i jest na temat.
4. Jedyną skuteczną metodą dokonywania korekt swoich tekstów bez pośrednictwa moderatora jest przeprowadzenie procesu rejestracji.
5. Niedozwolone jest zamieszczanie tematów w nieodpowiednich działach.
6. Łamanie regulaminu doprowadzić może nawet do blokady konta (w przypadku najpoważniejszych uchybień).
7. Ostrzeżenia:
- 4 ostrzeżenia powodują zablokowanie możliwości pisania na forum,
- otrzymanie 5 ostrzeżeń uniemożliwia przeglądanie forum,
- przyznane przez Moderatora lub Administratora wygasają po upływie 100 dni.
8. Moderatorzy
a. Funkcja moderatora jest przyznawana przez Admina Forum.
b. Nadanie uprawnień Moderatora stanowi wyróżnienie użytkownika za jego wkład w rozwój forum.
9. Zamieszczenie przynajmniej jednej wiadomości (zwanej postem) przez użytkownika równoznaczne jest z akceptacją niniejszego Regulaminu Forum.
10. Konta użytkowników nieaktywnych (0 postów) lub nieaktywowanych przez dłuższy okres czasu będą usuwane.
Serdecznie zachęcamy do aktywnego uczestnictwa w dyskusjach
oraz życzymy przyjemnego spędzania na forum wolnego czasu!
Forum KGF (admin)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez recon dnia Nie 10:54, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|